دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

ززظسژ

on5blog

ززظسژ

۵۷۹ بازديد
آیا ما طراحان وبسایت , بایستی کدنویسی را یاد بگیریم؟


اینجانب سند BFA خودم را گرفتم و یاد گرفتم تا چه‌طور پباده سازی ظاهری صفحه ها سایت &lt ;a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>
را انجام دهم و انفوگرافیک هایی را برای خبرنامه های محلی , پباده سازی کنم . اینجانب گواهی فتوشاپ ACE نیز دارم . قرارداد های اخیر کاری اینجانب , فقط راجع به پباده سازی ظاهری سایت ها بود .

اینجانب سند BFA خودم را گرفتم و یاد گرفتم تا چه‌گونه پباده سازی ظاهری صفحه ها سایت را انجام دهم و انفوگرافیک هایی را برای خبر نامه های محلی , پباده سازی کنم . اینجانب سند فتوشاپ ACE نیز دارم . قرارداد های اخیر کاری اینجانب , فقط راجع به پباده سازی ظاهری تارنما ها بود .

اینجانب یکسال و نیم پیش , 40 تا 50 ساعت در حین یک هفته , روی کد نویسی ها فعالیت می‌کردم . اینجانب کدها را می خواندم و کد نویسی سایت را انجام می دادم . اینجانب , راجع به کدنویسی با اشخاص حرف میکردم . فکر کنید که طراح اینترنت سایتی , کد نویسی را شعور نکند .

اما کدنویسی , عمل دوچندان پیچیده ای است . کدنویسی در برخی از گویش ها , راحت خیس از لهجه های دیگر است . برخی از لهجه ها , می بایست کلام های قابل انعطاف افزارهای کامپویتری را ادراک نمایند . مهمترین نصیب کدنویسی , داشتن شیوه تفکری دلخواه است . شما , نباید از انقدر از خودتان مطمئن باشید و بگویید که اینجانب می‌توانم , کدنویسی تارنما را انجام دهم و یا این که نباید برای یادگیری کدنویسی , به سراغ کتب بروید .

به موارد ذیل اعتنا نمائید .


آیا شما طراحان تارنما , می بایست کدنویسی ها را یاد بگیرید؟

سواد لهجه کامپیوتری , از HTML معمولی گرفته تا C++ , خیر فقط به یادگیری تکنولوژی , بلکه تهیه و تنظیم شدن با تغییرات آن نیز , نیاز دارااست . در اینجا , یک علت موجود هست که فعالیت HTML را پایان داده است . هنگامی که مرورگرهای کافی , از HTML6 پشتیبانی نمایند , طراحان و گسترش دهندگان وبسایت , نیز مطالب جدیدی را یاد خواهند گرفت .



دلائل زیر را برای روند یادگیری کدنویسی , مورد علاقه قرار دهید :

داشتن خود‌با‌وری : اینجانب طراحان اینترنت سایتی را میشناسم که خیلی دوچندان به خویش اعتماد داشته و می پندارند که در موضوع تخصص کامپیوتر , معلم بوده و مسئله های تخصصصی , آنها‌را نمی ترساند . آن ها فقط , به مهارت های خویش چسبیده و کاری از پیش نمی مارک .
لازمات : مساله فنی و تخصصی , برخاسته از این زمینه می‌باشند که آیا مهارت های شغلی , با میزان مبالغ دریافتی , مطابقت و همخوانی دارا هستند یا این که خیر؟ وقتی که مشکلی حل میشود , بایستی درین زمان , مانع ها را پشت رمز نهاده و آنان را برطرف فرمایید .
حس هیجان : بعضا از اشخاص , شیفته یادگیری مهارت های نو هستند
فهم بدون نقص : هنگامی که یک طراح وبسایت می گوید که اینجانب نمی توانم , فعالیت پباده سازی تارنما رابه انجام برسانم , آیا مراد آنان این است که اتمام فعالیت , ناممکن است؟ یا این که بایستی زحمت بیشتری بکشند و کارایی بیشتری را به انجام رساندن هدف ها خویش , اختصاص دهند؟ وقتی که یک طراح وبسایت می گوید که اینجانب ( می‌خواهم تا این فعالیت را انجام دهم ( , آیا وی آنقدر خویش را وقف فعالیت می نماید که به راز درد می افتد؟ آیا تکنولوژِی می‌تواند به شایسته ترین روش ممکنه , مورد استفاده قرار گیرد؟


کنجکاو بودن

شما طراحان وبسایت , خیر بایستی از عمل پباده سازی و کدنویسی سایت ها بترسید و خیر , می بایست دست از فعالیت کشیده و نا آرزو گردید . شما می‌توانید برای محاسبه شغل های پباده سازی تارنما و با صرفه سازی وب سایت خویش , حیث اشخاص کارشناس نیز جویا گردید . واجب نیست که حتما , آنان از فعالیت شما خلل بگیرند . شما می‌توانید به بینش همیاران خویش , به پوسترهای علم جویان , نگاه کرده و آن‌ها را در عمل پباده سازی خویش , رفلکس نمائید .

اینجانب در تجربه خویش , فهمیدم که‌این , خوف از ناکامی نیست که طراحان تارنما را به طور کامل ناامید می نماید , بلکه خوف از , تلف کردن هاست . یاس های بیش تر از حد و مشقت بار , حس بی کفایتی را در طراحان سایت , تحریک می نماید . این یاس , هرکسی را از پا در میاورد .

جسارت و مقاوت شغلی , نوشدارو این احساسات نیستند . لطفا , قبلی از آغاز عمل پباده سازی سایت , اولیه , درپی چاره هایی برای حل این دسته مشکلات خویش باشید

تکنیک مد نظر اینجانب , جهت پیشبرد پروژه ها و بضاعت و توان در دست داشتن آن ها , اعتنا به 3 روش زیر هست :
1 . جستن موضوعاتی که اعصاب و روان شما طراحان تارنما را به نیز می ریزند

موعد تحویل پروژه ها و دریافتی ها , پارامترهای خیر و خوبی می باشند . ولی چیزی دشوار خیس از این نیست که نتوانید به هدف ها خویش برسید . شما طراحان وبسایت , می بایست کدنویسی را از به عبارتی استارت فعالیت پباده سازی وبسایت , یاد بگیرید . این فعالیت , مرهمی برای معالجه دردهای شما است .

اینجانب وقتی را به خاطر دارم که نمی توانستم , کتابی را در مسئله کدنویسی پیدا کنم . ولی در موضوع پباده سازی سایت , کتاب های متعددی به چاپ رسیده است , ولی اینجانب می بایست در پی شایسته ترین ها باشم . اینجانب فعالیت پباده سازی پروژه وبسایت خودم را بی نقص نکردم , البته , خیلی چیزها , یادگرفتم . اینجانب به طور اتفاقی , کدنویسی را یاد گرفتم .


2 . شما بایستی به خاطر سعی های روز افزون خویش , به خودتان پاداش بدهید

طراحان اینترنت سایتی که کدنویسی یاد میگیرند , به یک ادب محض می رسند .

هیچ کتاب و هیچ ابزاری , خوب تر از اینجانب نمی توانند کد نویسی را به شما یادگرفتن دهند . اینجانب خیلی راحت توانستم , سختی ها را از رمز راهم بردارم و به موفقیت برسم .

مهارت کدنویسی , خود باوری طراحان تارنما را بالا برده و به آنان , این شم را القا می نماید که گویی در قضیه پباده سازی سایت , مدرس گردیده اند .

اینجانب هفته قبل , نگاهی به مانیتور اینترنت سایتم انداختم و محرمانه حرکت دادم . این ورقه , پر‌از کد بود . سه عدد پنجره , با tag های رنگی , رو به روی اینجانب گشوده شدند . اینجانب , هیچوقت این فعالیت را انجام نداده ام . اما , ممکن است سال‌ها پیش , این فعالیت را انجام داده باشم , البته به تازگی خیر . اینجانب تامل نمیکنم که انقدر احمق باشم که پباده سازی ای را حاد کنم که نتوانم از عهده تصحیح کردن آن , برآیم . چه کسی می داند که چه کارهایی می‌توانند مراحل پباده سازی وبسایت شما‌را وخیم کنند؟


3 . پروژه پباده سازی تارنما شما , بایستی به پایان برسد .

شما طراحان سایت , می بایست بدین نکته دقت داشته باشید که یادگیری مساله نو , در مسئله پباده سازی وبسایت , نباید , احساس خوف را در شما به‌وجود آورد , بلکه شما می بایست بر هراس خویش غلبه کرده و با اعتنا به محدودیت ها و حد و مرزها , به آن ها نزدیک شوی تا بتوانید پروژه پباده سازی وبسایت خویش را با موفقیت به اتمام برسانید .

( تمرین فرضی ( , قیاس خیر نیست . وقتی که طراحان سایت , فعالیت پباده سازی وبسایت را انجام می دهند , می بایست با محدودیت ها آشنا بوده و آنان را پشت رمز بگذارند . شما طراحان وبسایت , مدام بایستی بدانید که ذهنیت شما , همانند یک شخص گرسنه است و مهیا پردازش داده ها است . تا آنجایی که قابلیت و امکان داراست , ذهن خویش را یادگیری ها , فراگیری ها مالامال کرده و محدویت ها را ازذهن خویش بدور فرمایید و اعتماد به‌نفس خویش را بالا ببرید .

تمرین فرضی , فرآیندی است که در دوران زمان طولانی , حاصل می‌شود . شما طراحان سایت , بایستی هنگام کشیدن عمل مضاعف از ذهن خویش , مقداری به آن استراحت دهید تا بتوانید به نتایج بهتری برسید . شما طراحان وبسایت , بایستی برای پیشبرد شغل های خیالی خویش در موضوع پباده سازی سایت , 3 نکته زیر را مورد علاقه داشته باشید .



نکته 1 : تراز نخستین , دستگرمی است و شما طراحان وبسایت , بایستی آموخته های قبل خویش را با آموخته های تازه ادغام فرمائید و از خودتان سوال بپرسید .
نکته 2 : تراز دوم , تمرین کردن است . شما طراحان وبسایت , می بایست تمارین متعددی را انجام دهید و مدام در‌پی , ترقی و صعود از قله های پیشرفت باشید . انگیزه , شما طراحان تارنما , وصال به شایسته ترین هدف ها و باصرفه سازی پباده سازی سایت خویش است . شما , خوب تر است که هنگام فعالیت فرضی , به ذهن خویش استراحت بدهید . درحال حاضر , یا این که میتوانید چیزی بخورید , بخوابید و یا این که با کسی , سخن فرمایید .
نکته 3 : حس راحتی آنگاه ازانجام پروسه . شما طراحان می بایست نظیر مدام , ذهن خویش را سرگرم مسائلی فرمائید که از فعالیت با آن ها , لذت میبیرید .

تمرین دو سرعت , دو ماراتون را به شما , فراگیری نمی دهد . شما طراحان تارنما , مدام می بایست دنبال تاک تیک هایی باشید تا بتوانید , سایت موفقی را پباده سازی کرده و مهارت های کدنویسی خویش را افزایش دهید . چه بسا می بایست , از تعدادی کتب و راهنماها , برای بهبود بضاعت و توان های خویش استفاده فرمائید .


تمرین روزمره

اینجانب در خبرنامه خودم , از هنرهای انباشته و یک جا , استفاده نکردم . موردها فوری , طی مقطع 5 روزه , فرا رسیده . اینجانب , بر روی هنرهای دستی خودم , به شدت تاکید دارم . 6 ماه آنگاه , اینجانب در سوی شغل های گرافیکی , روی آوردم . اینجانب با یاد تصاحب کردن این مهارت , توانستم وضعیت خیر و خوبی را در یک کمپانی پباده سازی سایت , به دست بیاورم . اینجانب شیدا شغل های جزئی هستم .

یادگیری هر مهارتی , دربرگیرنده مهارت کدنویسی است که بایستی در مسئله پباده سازی تارنما , <iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.