دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

کرم به دور دیده مطلوب شما

۵۲۸ بازديد
کرم به دور دیده مطلوب شما

اولی چیزی که سن شما‌را نشان میدهد چروک های به دور دیده است و زیرا پوست بدور دیده زیاد نازک و با <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>

یت است خیلی زود جراحت می بیند , پس بایستی حتما مراقب پوست به دور دیده باشیم حال در هر سنی که باشیم !!

کرمهای ضدچروک بدور دیده از چه موادی ساخته شده گردیده اند ؟
کرمهای به دور دیده دربردارنده مواد مرطوب کننده , ویتامین A , C , E و در مواقعی لایه بردارهای زیاد ضعیفی میباشند که نقش بافت سازی دارا هستند . از این دسته کرمها میتوان نیز طی روز و نیز شب گذشته از خواب استفاده کرد . بعضی از کرمهای بدور دیده خاصیت ضدآفتاب نیز دارا هستند که اما منحصر به فرد روز میباشند . به حیث میرسد که نگهداری از دورچشم ها حتی‌در سنین خیلی کم میتواند تاثیر متعددی داشته باشد .

استفاده از یک محصول مطلوب حول و حوش 20 سالگی برای سفت و بی چروک ماندن چشمها زیاد موءثر است . به گفته اکثری از متخصصان پوست استفاده از کرم دورچشم زیاد حایز اهمیت هست برای این که پلک دیده فاقد غدد چربی است و به خاطر همین دوچندان نازک است و به دور دیده اولی نقش را در صورت برای نمایش دادن سن شما به عهده دارااست . حقیقت تلخ این است که بخش اعظمی از اشخاص در به عبارتی اولِ 20 سالگی متوجه خطوط نازک اطراف دیده خویش میشوند . به مرور زمان که پوست شما نازک خیس نیز می‌شود کبودی زیر دیده هم بیشتر نمایان میگردد .

درسنین جوانی
از یک کرم مرطوب کننده عالی استفاده نمایید که دربردارنده اسید هیالورونیک یا این که ceramides باشد . از این تولیدها با اعتنا به کم آبی پوست خویش روزی یک یا این که دو درجه استفاده نمایید . همینطور , مطمئن گردید که حساسیتی به آن کرم ها نداشته باشید .

بعداز 30سالگی
هم زمان با استفاده از کرم به دور دیده , مصرف ویتامین c , چای سبز و دیگر آنتی اکسیدان ها را فراموش نکنید . این فعالیت سبب ساز می گردد که اطراف دیده روشن خیس شود و ساخت کلاژن در پوست تسریع گردد . شبها از کرم بدور دیده استفاده فرمائید اما می‌توانید صبح ها نیز مجدد کرم را تجدید فرمائید برای این مراد میتوانید از یک کرم با فرمولاسیون سبک خیس استفاده فرمایید .

در سنین بین 40 تا 50 سالگی
در‌این سنین تلاش فرمائید از محصولی استفاده فرمائید که دربردارنده رتینول باشد تا خطوط ریز به دور دیده , بافت و چه بسا رنگ پوست را بهبود بخشد . همینطور بایستی اسید هیالورونیک نیز برای مراقبت رطوبت پوست داشته باشد . از کرمهای دربردارنده رتینول تنها شبها استفاده نمائید در شرایطی‌که پوستتان کم آب است , میتوانید ایام از کرم دربردارنده اسید هیالورونیک برای مرطوب نگه داشتن دیده استفاده نمائید .

از میانسالی به آن‌گاه
در‌این سنین شما نیاز به محصولی دارید که دربردارنده فاکتورها رویش با اسم مستعار فاکتورهای رویش اپیدرمال ( egf ) باشند . فاکتورهای رویش عبارتند از مگاپپتید که منجر رویش سلولهای پوستی شده و بیشتر مبنا گیاهی دارا هستند . ( تحت عنوان یک نمونه سلولهای بنیادی سیب ) و یا این که به صورت تصنعی و مصنوعی ایجاد می گردند . برای امداد به ایجاد مجدد پوست , محصولاتی که دربردارنده فاکتورهای رویش می‌باشند , نمای ظاهری خطوط دورچشم و چین و چروکها را بهبود میدهد . روزی دوبار از این کرمها استفاده فرمایید ; در صورتی‌که دورچشمتان کدر است محصولی که دربردارنده کافئین است می‌تواند موءثر باشد .

سرمها مقابل کرم ها
سرم ها زیرا فرمول بی آلایش تری دارا هستند , برای استفاده روزمره و برای کسانی که پوست چرب دارندمناسب ترند . سرمها به صورت جداازهم برای بدور دیده استفاده می گردند البته استثناهایی نیز موجود هست . برای مثال در صورتی می‌خواهید از سرمهای ضد پیری در شب استفاده فرمایید , خوب تر است یک لایه کرم روی آن قرار گیرد به ویژه در حالتی که پوستتان خیلی کم آب باشد .

کرمهای ضدچروک به دور دیده از چه موادی تشکیل‌شده گردیده اند ؟
کرمهای بدور دیده دربردارنده مواد مرطوب کننده , ویتامین A , C , E و در مواقعی لایه بردارهای مضاعف ضعیفی می باشند که نقش بافتسازی دارا هستند . از این مدل کرمها میتوان نیز در روز و نیز شب پیشین از خواب استفاده کرد . بعضا از کرمهای بدور دیده خاصیت ضدآفتاب نیز دارا‌هستند که اما منحصر به فرد روز میباشند .

آیا استفاده از این کرمها الزامی است یا این که پوشش دلخواه در آفتاب نظیر داشتن عینک آفتابی قادر است از تولید چروک به دور دیده پیشگیری نماید ؟
با اعتنا به این‌که آفتاب یک کدام از عوامل اصلی ایجادکننده چروکهای زودرس در خانمها و آقایان و بهخصوص کسانی است که در فضاهای گشوده و زیر آفتاب فعالیت می‌کنند , استفاده از کرمهای ضدآفتاب و ضدچروک بدور دیده ضروری است و می‌تواند تا حد متعددی از پیدایش چروکهای زودرس پیشگیری نماید . اما استفاده از عینک حافظ پوست مقابل اشعه ماورایبنفش نیاز به استفاده از کرم به دور دیده و ضدآفتاب در نزدیکی دیده را برطرف می‌کند البته می بایست مطمئن باشید که عینک استاندارد است و از پوست اطراف دیده در قبال اشعه A و B حفظ می‌کند . اضطراری است یک عینک ساز این مسائل را تایید نماید .

آیا می توان از کرمهای آرایشی صورت , کرمهای مرطوب کننده یا این که ضد چروک شب و روز به اطراف دیده نیز زد یا این که حتما بایستی کرم بدور دیده استفاده کنیم ؟
استفاده از کرم آرایشی نباید سبب ساز تولید عکس العمل در پوست شود . درصورتی که کرمی حقیقتا آرایشی باشد , استفاده از آن روی پوست و اطراف دیده ایرادی ندارد البته در شرایطی که این کرم روی پوست برخورد نشان می دهد , نباید آن را اطراف دیده زد . این زمینه درباره‌ی کرمهای ضدآفتاب نیز صحت می نماید . کرمهای آرایشی پوست صورت و کرمهای آرایشی به دور دیده از لحاظ مخلوط تفاوت چندانی با نیز ندارند . کرم بدور دیده را میتوان برای تمام صورت استفاده کرد البته درصورتی که کرمهای آرایشی صورت تحریک کننده پوست اطراف دیده باشد , نباید آن‌ها‌را بدور پلک بمالید . ابتدا می بایست کرم را روی جزء پوست آزمون کرد .

کرم ضدچروک بدور دیده را می بایست به کدام نواحی از پوست اطراف دیده و به چه شکل زد ؟
این مدل کرمها را می بایست به پوست زیر دیده زد . برای پلک بالا نیازی به استفاده از کرم نیست چون آفتاب به هیچ وجه به پوست آن نمی تابد .

در شرایطی که شخصی به دلیل رعایت نکردن اصول مراقبتی , در گیر چروک به دور دیده شد , آیا استفاده از کرم به دور دیده می تواند سبب ساز بهبود و برطرف شدن چروکها شود یا این که می بایست به تفکر روش دیگری بود ؟
برای تصحیح نسبی چروکها و تیرگی زیر دیده میتوان از نوعی لیزر استفاده کرد . توکسین بوتولینیوم A هم قادر است تا حدی چروکهای نصیب فرنگی پلک را برطرف نماید . در شرایطی‌که که چروکها بیشتراز حد و منجر افتادگی پلک شده باشند , با امداد جراحی قابل معالجه میباشند . کرمهای ضدچروک صرفا پیشگیری کننده اند و خواص درمانی ندارند .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.