جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

بیشترین چربی سوزی با کدام دستگاه بدنسازی انجام میشود

۴۷۲ بازديد
بیشترین چربی سوزی با کدام دستگاه بدنسازی انجام میشود
<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>
شایسته ترین برای چربی سوزی : دستگاه قایقرانی
این دستگاه در بالا دوچندان گیج کننده است . شما ناشی و غمگین می‌باشید و هیچ چیز به خیر پیش نمی‌رود . با اینحال هنگامیکه فعالیت با این دستگاه را به نیکی یاد گرفتید , شایسته ترین دستگاهی خواهد بود که می توانید از آن استفاده فرمایید . شما ماهیچه‌هایتان را به عمل می گیرید و همینطور یک تمرین کاردیوی خوب انجام می‌دهید . براین اساس دستگاه قایقرانی , شایسته ترین دستگاه برای چربی سوزی دور از شوخی است . ست‌های پارو زدن با مقاومت میانگین و مقداری استراحت فی مابین آنها را آزمون نمائید . شما به عضله ها استراحت می‌دهید ولی فارغ از آن‌که اذن دهید ضربان قلب‌تان افت نماید .

تمرین ایده آل : ست‌های روستا دقیقه ای پارو زدن با مقاومت میانگین , به همراه ۲ تا ۳ دقیقه استراحت فی مابین آن‌ها .

خوب برای چربی سوزی : دستگاه الپتیکال
دستگاه الپتیکال با مفاصل شما , مضاعف ملایم خیس از تردمیل است , با اینحال مدام وسوسه میشوید که آن را بیش تر از حد معمولی بگیرید . مطمئن گردید که با خط مش رفتن سریعتر , ضربان قلبتان را بالا نگه میدارید و هنگامیکه از دستگاه الپتیکال استفاده می‌کنید , جور های آن را با دستهایتان تماما فشار دهید .

تمرین ایده آل : مقاومت را ارتقا داده و به دستگاه پاره ای شیب دهید . ست‌های ۹۰ ثانیه ای را با حداکثر سرعت انجام دهید و سپس , سه دقیقه با سرعت آهسته تمرین فرمایید .

خوب برای چربی سوزی : دوچرخه اثبات
در صورتیکه یک دستگاه وجود داشته باشد که بتواند شمارا به تنبلی وسوسه نماید , همین دستگاه است . تهیه و تنظیم صحیح آن , طاقت فرسا است و رکاب زدن آهسته و طولانی کردن تمرین زیاد آسوده میباشد . در ازای , زمان آن است که به پاها و ریه‌هایتان طوری فشار بیاورید که انگار یک خودرو در هم اکنون تعقیب شماست . یک سری دقیقه با سرعت رکاب بزنید و بین هر ست , به خودتان استراحت دهید . شما احساساتی مثل یک قهرمان پیدا خواهید کرد و خیلی پر سرعت چربی‌هایتان را می‌سوزانید . برای سوزاندن چربی بیشتر , در وضعیت ایستاده رکاب بزنید چون این فعالیت , ساق پاهای شما یعنی وسیع ترین تیم عضلانی را , سرگرم خواهد کرد .

تمرین ایده آل : سه دقیقه رکاب زدن با سرعت مضاعف , دو دقیقه رکاب زدن با سرعت کم . به زمان ۳۰ دقیقه تکرار نمائید .

عالی برای چربی سوزی : تردمیل
همگی روی تردمیل منش می روند و می دوند , ولی آیا میشود این فعالیت را نادرست انجام دهند؟
احتمالا . هنگامی سخن از سرعت می گردد , تردمیل متنوع‌ترین دستگاه است البته مدام این وسوسه موجود هست که به جای دویدن , روی تردمیل منش بروید . در صورتی‌که درخصوص چربی سوزی بدون شوخی میباشید , وقت آن است که به جای آرام دویدن , روی تردمیل به خودتان فشار بیاورید .

تمرین ایده آل : ۲۰ دقیقه تمرین روی تردمیل , متشکل از ۴ دقیقه خط مش رفتن/دویدن با سرعت آرام و یک دقیقه دوی سرعت .

عالی برای چربی سوزی : دستگاه پلکان
که می باشد که از این دستگاه متنفر نباشد؟ این دستگاه جزو بدنام‌ترین دستگاه‌ها است ولی می تواند یک تمرین خوب هم باشد . در وضعیت ایده آل , شما بایستی آرام پیش بروید و مقاومت را ارتقاء دهید . با اینکار , زمان بیشتری را در حوزه‌ چربی سوزی خواهید بود . در شرایطی‌که بتوانید با یکنواختی بی پایان بالا رفتن از پلکان ها کنار بیایید , این دستگاه به خاطر تمرین خوب که به پاهای شما میدهد , برای سوزاندن چربی فوق العاده میباشد .

تمرین ایده آل : مقاومت را ارتقاء دهید و سریع رفتن از پلکان ها را کم فرمایید .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

بدنسازی چیست؟

بدن سازی این نیست که مردانی چاق و عظیم الجثه بازوان بزرگشان را خم میکنند و اندامشان را به رخ سایرین می کشند. این کار هنری است که با ماه ها تلاش بی وقفه راهنمایی و درست و عمل کردن به دست می آید رمز و راز و راه میانبری در این کار برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد.

با این حال برخی از تمرینات بدنسازی، از دیگر تمرین ها کوتاه تر و بهتر هستند و شما را سریعتر به مقصودتان می رسانند (برنامه درست). تنها چیزی که لازم است ثبت و نکته برداری از اهداف برای شروع کار و توقعات و انتظارات حقیقی بدن ساز از چیزی است که امیدوار است در مدت زمان کوتاهی یا بلند به آن دست یابد و با برنامه ریزی دقیق اهداف خود را تحقق بخشد. بدنسازی به معنی تمرین مقاومت و عظلانی کردن ماهیچه ها ی بدن می باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.